1,5 maand van huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Peters - WaarBenJij.nu 1,5 maand van huis - Reisverslag uit Sydney, Australië van Anouk Peters - WaarBenJij.nu

1,5 maand van huis

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Maart 2013 | Australië, Sydney

sorry lieve mensen, het is alweer veel te lang geleden dat ik een reisverslag heb geschreven.

Ondertussen zijn we ongeveer 3 weken verder en ik ben de helft van de dingen die ik heb gedaan alweer vergeten..
Ik heb vooral heel erg genoten, geluierd en helaas geld uitgegeven.
Maar Sydney is wel echt heel leuk, vooral het hostel is top. De mensen zijn zo gezellig en ik weet nu al dat ik het moeilijk ga krijgen als ik straks verder ga reizen.
Ik zit dan namelijk een maand in dit hostel en ik ben me er echt thuis gaan voelen.
Veel mensen leren kennen, ook die nu alweer weg zijn. Het leuke aan hostels en reizen vind ik dat je iemand leert kennen en daar dan een of een paar dagen mee optrekt en het super gezellig hebt zonder dat je elkaar echt kent. Dit had ik ook met twee Engelse jongens, helaas zijn ze nu naar een ander hostel maar dat waren echt mijn maatjes voor een week haha. Lekker mee door de stad geslenterd, biertjes gedronken etc.
Vorige week zondag met een paar gasten naar het strand geweest en uiteindelijk in de speelhal van een boolingbaan belandt waar we met gokautomaten mooie prijzen hebben gewoon als zaklampjes, piratenverkleedsetje en stuiterballen. (jongenshumor ten top)

Vorige week ma tm woe ben ik naar de Blue Mountains geweest. Ik sliep in een hostel in Katoomba, paar Nederlanders leren kennen, erg gezellig mee gegeten.
Een retourtje met de trein naar Katoomba is maar 11dollar en het is twee uur met de trein, erg goedkoop dus!! Ik vertrok maandag met m'n nieuwe Duitse vrienden uit het hostel. Daar heb ik die dag een tocht mee gemaakt, echt niet normaal zwaar en ik had ook niet echt de juiste kleding aan ('u look like u go clubbing' en 'u look like a sydney girl' kwamen een paar keer voorbij). Ik had die avond ook echt twee enorme blaren dus de dag erna heb ik maar op mn slippertjes een iets kortere tocht gemaakt.

Woensdag weer terug naar het hostel gegaan, voordat ik naar de Blue Mountains ging waren er 4 Duitse jongens aangekomen in het hostel en daar trek ik nu eigenlijk de hele tijd mee op.

Die vrijdag ging ik uit met 2 duitse en 2 engelse jongens. Maar Daniel en ik liepen iets achter de rest en gingen later de club binnen. Helaas kwam Daniel niet binnen omdat ze 'm iets te dronken vonden en moesten wij samen dus opzoek naar een andere club. Desondanks een top avond.
Zaterdag weer wezen stappen, nu met de vier Duitsers en een Duits meisje Jessica. Totaal doorweekt kwamen we aan want het regende echt super hard.
Maandag weer naar het strand geweest en op erg mooie rotsen geklommen, ik was helaas mn camera vergeten mweh.
Woensdag had ik afgesproken met Jessica, lekker gewinkeld en koffie gedronken. Terug in het hostel werd er opeens een avondje lasergame georganiseerd. We zijn met een groep van ongeveer 20-25 naar Darlingharbour gegaan en gelaserdgamed. Echt super vet!!!
Gister weer gezellig met Anneline afgesproken, naar het museum gegaan en gelunched.

Ik hou het hier maar bij anders wordt het veeeeel te lang en ingewikkeld maar nu weten jullie een béetje wat ik de afgelopen weken heb uitgespookt. ;)

Hele dikke kus en knuffel!

  • 01 Maart 2013 - 08:32

    Denise:

    Yess, we hebben weer een blog ! Leuk om te lezen wat je allemaal meemaakt Anouk
    en dat je het zo goed naar je zin hebt in Sydney. Big hug mama

  • 01 Maart 2013 - 09:13

    Sonja:

    hoi Anouk, ik ken jou dan wel niet persoonlijk, ik ben een vriendin van jouw ouders, maar ik geniet erg van jouw reisverslag! ik lees het samen met mijn dochter Kim van 13 jaar en ook zij vindt het erg leuk om jou te volgen...je hebt het erg naar je zin zo te lezen en dat is super voor je! lekker genieten! het is een heel avontuur waar je je hele leven aan terug kan denken!! ik, wij, blijven je volgen hoor! veel plezier nog!! Kim vraagt of je ook op Bondi beach geweest bent? groetjes van Sonja en Kim

  • 01 Maart 2013 - 09:20

    John:

    Vind ik leuk .... :-)

  • 01 Maart 2013 - 10:08

    Theo:

    Leuk Anouk!!!!

  • 01 Maart 2013 - 10:20

    Miranda:

    Hey Noukie, uiteraard volg ik jou ook.....leuke dingen maak je mee daar en je bent al zo ingeburgerd, maakt al deel uit van het 'normale' leven daar. Zonder school of werken dan, haha! Denise en ik hebben toch wel echt stoere meissies op de wereld gezet. Enjoy, girlie! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 29 Nov. 2012
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 7617

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Australië & Bali

Landen bezocht: