there I go! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Anouk Peters - WaarBenJij.nu there I go! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Anouk Peters - WaarBenJij.nu

there I go!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Januari 2013 | Nederland, Nijmegen

lieve lieve Nederlandertjes,

Vanaf nu kunnen jullie mij via deze site voor het komende half jaar volgen, want ein-de-lijk is het dan zover: im going down underrrr.
Terwijl ik dit type zit ik aan de vooravond van mijn reisje en zou ik eigenlijk allaaaang moeten slapen, maar in plaats daarvan ben ik lekker aan het rond stuiteren door de kamer en zit ik vol energie.
Ik heb er echt super veel zin in. Ik vlieg om 17.55u van schiphol naar London, hier moet ik vervolgens ongeveer 4,5 uur wachten om daarna naar Singapore te vliegen. Daar kom ik donderdagavond rond half 8 aan (in Nederland dan begin van de middag). Vanaf Singapore vlieg ik door naar Melbourne, hier kom ik dan uiteindelijk, als alles goed verloopt, op vrijdag om half 8 s'ochtends aan.

Gelukkig paste alles wat ik mee wilde nemen in mijn backpack, zelfs iets meer als verwacht. Ik dacht, net als mijn vriendinnen trouwens, dat het echt een drama zou worden met al die kleren van mij.. maar dat viel gelukkig mee haha.

Afgelopen dagen heb ik echt genoten van al mijn vrienden en familie. Super afscheidsfeestjes gehad, ik besef nu echt hoe blij ik ben met al deze leuke mensen in mijn leven.. Helaas moet ik ze nu een paar maandjes missen maar voor nu ben ik er helemaal klaar voor om naar de andere kant van de wereld te gaan ;)

Nou, tot over zes maandjes..
xxxxxxxxxx

  • 16 Januari 2013 - 01:41

    Shwan:

    Noooo, wie gaat mij nou die warme broodjes serveren! :(

    In ieder geval heel veel plezier, pas op voor de krokodillen :D!

  • 16 Januari 2013 - 09:33

    Jeanne:

    Veel plezier! ik ga echt dood van jalousie! Het gaat geweldig worden!

  • 16 Januari 2013 - 09:50

    Theo:

    Lieve Anouk heel veel plezier de komende maanden en geniet er lekker van.
    En als het zover is komen we je met alle plezier weer op Schiphol ophalen ;-)

  • 16 Januari 2013 - 10:12

    Elke:

    Oeeeeh vrijdag lig je gewoon in bikini aan het strand in Australie. Je gaat genieten daar!

  • 16 Januari 2013 - 13:31

    Tara:

    Wajo, ik krijg zelfs kriebeltjes alsof ik zelf ga haha, ik wil oooook! Heel veel plezier en tot over halfjaartje! (Veel foto's maken!!!!)

  • 16 Januari 2013 - 16:54

    Susanne:

    Heb een goede reis Anouk, ga je reisverslag zeker volgen om te zien wat je allemaal meemaakt daar bij de Aussies. Heel veel plezier, geniet van je avontuur!

  • 17 Januari 2013 - 00:29

    Liselotte:

    Heb een hele fijne reis! Je gaat een fantastische tijd beleven en zo veel leren!

  • 17 Januari 2013 - 19:36

    Eef, Rachel Laura En Denise:

    Geniet er maar van want voor je het weet is het half jaar weer voorbij. Veel plezier.

  • 22 Januari 2013 - 17:16

    Aukje:

    Anouk! Ik zag de link via Naomi's facebook hihi! Maar ik wilde je even heel veel plezier wensen! Geniet ervan daar, gaat vast goedkomen want naar alle verhalen van mensen gehoord te hebben ben ik ervan overtuigd dat het prachtig is daar! Have funnnn

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 29 Nov. 2012
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 7624

Voorgaande reizen:

16 Januari 2013 - 06 Juli 2013

Australië & Bali

Landen bezocht: